نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید
سرخط خبرها

جدال رودرروی مدعیان لیگ یک در هفته دهم

  • کد خبر: ۹۱۹۹۷
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
جدال رودرروی مدعیان لیگ یک در هفته دهم
هفته دهم مسابقات جام آزادگان، امروز با برگزاری ۹ دیدار به پایان می‌رسد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دیدار‌های هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال، امروز برگزار می‌شود و تیم‌های مدعی و بالانشین در این هفته به مصاف یکدیگر می‌روند. در اهواز، قشقایی شیراز صدرنشین به مصاف استقلال می‌رود و ملوان میزبان خیبر خرم آباد است. در جدول لیگ دسته اول فوتبال فاصله تیم قشقایی شیراز نوزده امتیازی با تیم پنجم جدول که استقلال خوزستان است، فقط ۴ امتیاز است و رقابت فشرده و حساسی را در بالای جدول شاهد هستیم و قشقایی امروز باید در اهواز به مصاف استقلال خوزستان اوج گرفته برود و قطعا نتیجه این مسابقه برای همه تیم‌های بالانشین جدول اهمیت زیادی خواهد داشت.

مهدی رجب زاده، سرمربی قشقایی، می‌گوید صدرنشینی تیمش تضمینی نیست و بازی سختی مقابل استقلال خوزستان دارند. آبی‌های اهواز هم مشکل عجیبی دارند و سهراب بختیاری زاده، سرمربی تیم، با لیدر‌های تیم استقلال خوزستان مشکلاتی دارد و اینکه در دوران کرونا و بازی‌های بی تماشاگر هم لیدر‌ها در فوتبال کشورمان حضور پررنگی دارند، از نکات درخورتوجه است.

دیگر بازی حساس این هفته بین خیبر خرم آباد و ملوان برگزار می‌شود؛ مسابقه‌ای که نتیجه اش می‌تواند صدرنشین لیگ را تغییر دهد. ملوان تنها تیم بدون شکست لیگ یک است و مازیار زارع نتایج خوبی با ملوان گرفته و هم اکنون تیم دوم جدول است. خیبر خرم آباد پانزده امتیازی در رده چهارم جدول قرار دارد. ویسی امیدوار است که شکست هفته قبل مقابل آرمان گهر را جبران کند و تیمش دوباره به نزدیکی‌های صدر برسد.

آرمان گهر سیرجان هم در آستارا به مصاف شهرداری این شهر خواهد رفت. آرمان گهر هفده امتیازی در رده سوم جدول قرار دارد و هفته گذشته نیز خیبر را شکست داده و امیدوار است دوباره پیروز شود. شهرداری آستارا با فرشاد پیوس ۴ هفته است که رنگ برد را ندیده و ۳ مساوی متوالی و یک باخت دارد. آستارایی‌ها هم اکنون با ۱۳ امتیاز دهم جدول هستند، ولی اگر در این دیدار خانگی پیروز شوند، می‌توانند چند پله در جدول لیگ صعود کنند.

مس کرمان چهارد ه امتیازی، یکی دیگر از تیم‌های خوب لیگ یک، نیز این هفته بازی ساده‌ای مقابل شاهین شهرداری بوشهر قعرنشین خواهد داشت؛ شاهینی که حتی یک برد هم در این فصل نداشته و بعید است بتواند مقابل مس کرمان حرفی برای گفتن داشته باشد. سرمربی شاهین حتی از احتمال کناره گیری تیمش از مسابقات به دلیل مشکلات مالی سخن گفته است.

مس شهربابک، دیگر تیم کرمانی مسابقات، نیز ۱۴ امتیاز دارد و در رده هفتم جدول ایستاده است که باید به مصاف استقلال ملاثانی رده شانزدهمی برود. شاید نتیجه این بازی هم قابل پیش بینی باشد و تیم شهربابک را بتوان پیروز مسابقه دانست.  مسابقه خوشه طلایی و ماشین سازی نیز از این جهت جذاب است که دومین بازی در ورزشگاه کارگران تهران خواهد بود! ظاهرا به دلیل مشکلات زمین خوشه طلایی آن‌ها مجبور به بازی در تهران و تیم قعرنشین و بدون برد ماشین سازی شده اند.

پیش از این مسابقه نیز ویستا توربین به مصاف شهرداری همدان خواهد رفت. سایپا هم میهمان تیم شمس آذر قزوین است. تیم سابق لیگ برتری در این فصل ۱۱ امتیاز کسب کرده و شمس آذر تازه وارد نیز که با ۷ امتیاز در رده پانزدهم جدول است، کار سختی برابر نارنجی پوشان تهرانی خواهد داشت.
برنامه کامل بازی‌های این هفته بدین شرح است: شهرداری آستارا - آرمان گهر سیرجان / ویستا توربین تهران - شهرداری همدان / شمس آذر قزوین- سایپا تهران / مس شهر بابک- استقلال ملاثانی / خیبر خرم آباد- ملوان بندر انزلی / مس کرمان- شاهین شهرداری بوشهر / خوشه طلایی ساوه- ماشین سازی تبریز / پارس جنوبی جم بوشهر- رایکا بابل / استقلال خوزستان - قشقایی شیراز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->